اخبار روز
اخبار روز

اخبار روز

مرد ژله ای در شیراز

فرمانده انتظامی فارس : مرد ژله ای در شیراز دستگیر شد

شیراز - ایرنا- فرمانده انتظامی استان فارس گفت :یک جوان 20 ساله به نام 'امین' معروف به مرد ژله ای به جرم ورود به منازل و تجاوز به عنف و سرقت پس از شش ماه انجام کارهای فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سردار احمدعلی گودرزی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مجرم در مناطق پایین شهر شبانه به داخل یکی از منازل می رفته و ضمن سرقت اشیای قیمتی انان اقدام به انجام خلاف خود می کرده است.
براساس این گزارش این مرد جوان از آنجا که بدون لباس و با مالیدن مواد روغنی به بدن خود اقدام شبانه به سرقت می کرده به مرد ژله ای معروف شده بود .
به گفته فرمانده انتظامی استان فارس این سارق دستگیر شده در بازجویی های اولیه خود به 14 فقره تجاوز به عنف در داخل منزل به زنان اعتراف کرده است .
وی با بیان این مطلب که تاکنون در کشور چنین موردی نبوده که مجرمی با این همه کار خلاف هیچ گونه اثری نیز از خود به جای نگذارد تصریح کرد :اما خوشبختانه مأموران انتظامی فارس با نمونه برداری از آثار مو، خون ودیگر اثرات به جامانده از صحنه تجاوز و آزار موفق به شناسایی فرد مذکور شدند.
سردار گودرزی پیرامون علت متهم برای انجام این تجاوزها گفت: این مجرم به گفته خودش در طول دوران نوجوانی با مشکلاتی مواجه شده بوده که باعث برهم ریختن وضعیت روحی و روانی او گردیده بود.

** دستگیری 17نفر از اراذل و اوباش طی 48ساعت گذشته در شیراز
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت : در قالب اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش بمنظور تامین امنیت اجتماعی طی 48ساعت گذشته تعداد 17نفر از ارذل و اوباش درجه دو در شیراز دستگیر شدند.
سردار گودرزی افزود: این تعداد دستگیر شده در مدت یاد شده نیز در برخی مناطق کلانشهر شیراز مزاحمت هایی برای شهروندان داشته اند.

** سرقت 200میلیون ریالی از بانک کشاورزی شعبه گلستان شیراز
فرمانده انتظامی استان فارس نیز همچنین پیرامون سرقت از شعبه بانک کشاورزی گلستان شیراز هم گفت: اینسرقت صبح امروز رخ داده که طی آن 200میلیون ریال به سرقت رفت.
سردار گودرزی با بیان اینکه شخص سارق متواری شده است اظهار داشت : متاسفانه برخی بانکها در تامین امنیت همکاری لازم را ندارند و هر چند گاهی باید شاهد چنین اتفاقاتی در شهر باشیم . ک/2
5054

انتهای پیام /*  
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.