اخبار روز
اخبار روز

اخبار روز

ماجرای دختری که دم دارد/عکس ها و فیلم

دختری که دم دارد و هندی های او را میپرستند + تصاویر


دختر ۱۳ ساله هندی به خاطر در آمدن دمی به طول ۱۸ سانتیمتر در پشتش به یک موچود مقدس تبدیل شده است و مورد پرستش مردم قرار گرفته است. تا جایی که خانه این دختر به معبد تبدیل شده است و بیماران از هر سو برای شفای خود به نزد او می آیند.

روزنامه « دیلی میل»  ضمن بیان این خبر به نقل از برخی پیروان فرقه راستافار هندو نوشته است :« وجود دم در پایین کمر دختر نشانه آن است که او یک الهه میمون از نسل هانومان می باشد که شخصیتی مقدس در آیین هندو به شمار می رود.»

این دختر که ارشید نام دارد در چهار سالگی پدرش را از دست داد و با پدر بزرگ و مادر بزرگش زندگی می کرد و مادرش نیز بعد از مدتی مجددا ازدواج کرده و خانه را ترک گفت. 

 

پزشکان گفته اند که ای دم تنها یک تکه گوشت زائد نیست ، بلکه ریشه در ستون فقرات ارشید دارد و عمل جراحی آن سخت اما ممکن خواهد بود.

با وجود آن که پزشکان مدعی شده اند که می توانند این دم را به صورت کامل با یک عمل جراحی از بین ببرند اما «اقبال قوریشی» ، پدر بزرگ ارشید با این مسأله مخالفت می کند و می گوید که از همان یک سالگی ارشید و وقتی که به سخن در آمده متوجه معنویت او شده است.

به گفته اقبال ، نوه اش در همان ابتدا اسم خدایان به زبان های مختلف را به زبان می آورده است.

وی می گوید: « اکنون افراد زیادی برای برآورده شدن حاجاتشان نزد ارشید می آیند و زوج های جوان برای فرزند دار شدن از او حاجت می گیرند.»

گفتنی است ارشید به خاطر تعداد زیاد کسانی که برای حاجت گرفتن و لمس دمش به منزلشان می آیند در ادامه درس و مدرسه اش با مشکلات فراوانی رو به رو شده است.



عکس های شوکه کننده نوزادی که دم دارد! - مجله اینترنتی تاپ ناز
www.topnaz.com › سرگرمی › عجیب ترین ها
Translate this page
May 2, 2015 - عکس های نوزادی هندی با دم وحشتناک که در حال رشد است! ... این دختر زیباترین چهره و اندام دنیا را دارد +عکس · زیباترین دختران جهان در سواحل آنتالیا!
این پسر که دم دارد، خدای هندوها شده است (عکس)
www.irannaz.com/the-boy-is-at-the-door-is-the-hindu...
Translate this page
این دختر جذاب و بسیار عجیب جلب نظر دانشمندان شد ... یک نوجوان هندی بخاطر داشتن یک دم که طول آن به هفت اینچ میرسد به خدایی مقدس نزد بسیاری از هندوها درآمده است.
جام نیوز :: JamNews - دختری که دم در آورد!/ عکس
www.jamnews.ir/detail/News/362975
Translate this page
Jun 19, 2014 - ارشید، دختری هندیست که به خاطر درآمدن دم در پشت کمرش به یک موجود مقدس در ... این دختر که ارشید نام دارد در چهار سالگی پدرش را از دست داد و با پدر ...
\"دختری که دم در آورد + تصاویر\"
pmc2015.rzb.ir/Forum/Post/1
Translate this page
Jun 19, 2014 - این دختر که ارشید نام دارد در چهار سالگی پدرش را از دست داد و با پدر بزرگ و مادر بزرگش زندگی می کرد و مادرش نیز بعد از مدتی مجددا ازدواج کرده و خانه ...
تولد نوزادی در هند که دم دارد! +تصاویر
feedkhoon.rozblog.com/post/30700
Translate this page
دختران ژاپنی · دختری 17 ساله که دل شیر دارد + عکس ... نوزاد دم دار همه را به وحشت انداخت (عکس) · جالب ترین مونوپاد ... دختری عجیب الخلقه که توسط هندی ها پرستیده می ...
دختری که دم دارد و هندی های او را میپرستند + تصاویر
www.morahem.com/.../دختری-که-دم-دارد-و-هندی-های-او-...
Translate this page
دختری که دم دارد و هندی های او را میپرستند + تصاویر دختر ۱۳ ساله هندی به خاطر در آمدن دمی به طول ۱۸ سانتیمتر در پشتش به یک موچود مقدس تبدیل شده است و مورد ...
بچه ای که دم دارد - مجله اینترنتی سرگرمی من | fun4me.ir
fun4me.ir/tag/بچه-ای-که-دم-دارد-70192
Translate this page
بچه ای که دم دارد · دختر بچه ای که صورتش از هم پاشیده است (تصاویر). دختری که صورتش از هم پاشیده است اخبارگوناگون,بیماری عجیب,سندورم عروسک شسکته,سندروم ...
(تصاویر) بیماری دردناک دختر ۶ساله اهوازی - فرارو
fararu.com/fa
                    /                    news/125667
Translate this page
Sep 15, 2012 - زخمهای کهنه معصومه دختری که به واقع معصوم است، سکانسهایی نه چندان دلچسب ... وقتی عکاس به پدر و مادرش می گوید که قصد دارد از بدنش عکس بگیرد و باید ...... اهاااااااااااااااااای مسولین ایرانی که خیلی دم از خود میزنید فقط برای یک لحظه ...
بچه ای که دم دارد - مجله اینترنتی فیت مگ | fitmag.ir
fitmag.ir/tag/بچه-ای-که-دم-دارد-5190
Translate this page
بچه ای که دم دارد · دختر بچه ای که رشد زبانش متوقف نمیشود. دختر بچه ای که رشد زبانش متوقف نمیشود. آخرین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.